Smartsheet features
Overweeg je om binnen jouw organisatie met de software van Smartsheet te gaan werken en ben je benieuwd naar alle features? Bij Smart4B informeren we je hier graag over. Wij zijn binnen de Benelux de enige Platinum Partner van Smartsheet en hebben al jaren een fijne samenwerking.
Je kan bij ons terecht voor consultancy, licenties en daarnaast verzorgen de implementatie van de software en geven we workshops, zodat iedereen met de software leert werken. Ook bouwen we koppelingen die ervoor zorgen dat Smartsheet optimaal communiceert met de andere systemen binnen je organisatie.
Wat kan ik met Smartsheet?
Smartsheet biedt veel verschillende features, die je in staat stellen om meer grip te krijgen op je processen, workflows en projecten. Met het dynamische werkplatform kan je processen structureren, locaties en afdeling met elkaar verbinden, plannen, managen, automatiseren en rapporteren. En het fijne is: dit doe je allemaal vanaf één portaal voor je hele bedrijf. Onderstaand vind je een aantal voorbeelden van de features van Smartsheet:
- Je zet snel en eenvoudig een project op en rolt het daarna net zo eenvoudig uit bij de betrokken projectmedewerkers.
- In de status van je lopende projecten heb je realtime inzicht. Je kan dus altijd snel zien hoe het ervoor staat en of er ergens bijgestuurd moet worden.
- Je kunt je workflows gemakkelijk inrichten en naar wens triggers en notificaties instellen.
- Afspraken en taken leg je vast inclusief tijdspad en taakaansturing.
- Documenten worden gekoppeld als bijlage, zodat je niet meer steeds hoeft te zoeken.
- Informatie kan je gemakkelijk inzichtelijk maken voor alle medewerkers, klanten, partners en stakeholders. Zo blijft iedereen op de hoogte van wat hij of zij moet weten.
- Applicaties waar je al mee werkt, hoef je niet te vervangen. Wij bouwen namelijk koppelingen om verbindingen te leggen tussen Smartsheet en deze applicaties.
Smartsheet features in de vorm van add-ons
In de basis kent de software van Smartsheet al veel features. Toch zijn deze niet altijd toereikend. Met de add-ons van Smart4B kun je de mogelijkheden van de software verder uitbreiden, zodat deze helemaal voldoet aan de wensen en behoeften binnen jouw organisatie.
Een voorbeeld van een add-on die we zelf gecreëerd hebben naar aanleiding van de regels omtrent social distancing, is een boekingssysteem voor bedrijven waar de werkruimte beperkt is. Medewerkers kunnen met dit systeem een plek reserveren, zodat er nooit teveel mensen aanwezig zijn. Een ander voorbeeld van een add-on is een full search functie voor je rapporten. Met deze functie kun je je bestaande Smartsheet rapporten doorzoeken en sorteren. Zo vind je altijd snel de informatie je nodig hebt.
Contact over Smartsheet features
Wil je meer weten over de features die Smartsheet biedt en hoe ze binnen jouw organisatie toegepast kunnen worden? Neem dan gerust contact met ons op. Wij vertellen je er graag alles over en hopen dat we onze diensten aan je mogen verlenen. Dit doen we al zo’n 15 jaar voor bedrijven in diverse branches, zoals de maakindustrie, het MKB, de culturele sector en het onderwijs. Neem gerust eens een kijkje bij onze cases om een beeld te krijgen van wat we zoal gedaan hebben.